Zirve Edefter Lisans Problemi

  • Paylaş:
Merhaba Blog Okurları ;

Zirve Edefter kullanıyorsanız ve bir gün e-defteri göndermek için uygulamaya girdiğinizde lisansınız yok veya lisans hatası alıyorsanız yapmanız gereken ;

Zirve Muhasebe Programını açınız.İlk giriş Ekranında LİSANS GÜNCELLE butonunu orta kısımda göreceksiniz.tabiki bu arada edefter uygulamasını kapatın.daha sonra zirve muhasebe programı içerisinde ki Lisansı Güncelle butonuna tıklayarak gelen seçeneğe EVET diyelim.bu esnada zirve bir dosya indirecek ve bu indirme işlemi sona erdiği zaman Lisansınız Güncel diyecektir.

bundan sonra ki aşamada masaüstünüzde bulunan Zirve E-defter uygulamasını açınız göreceksiniz ki zirve muhasebe programı nın E-defter uygulamasında ki lisans problemi çözülmüş olacaktır.

Eğer probleminiz hala devam ediyorsa yorum olarak belirtirseniz en kısa sürede size çözüm yolları üreterek bilgi vereceğiz.

Bir sonra ki yazımıza kadar esen kalın iyi çalışmalar dileriz.

Diğer Yazılar

Yapılan Yorumlar

5 yorum

  1. iYİ GÜNLER, YUKARIDA YAZDIKLARINIZI AYNEN YAPTIM, AMA OLMUYOR VE E-DEFTERE GİRİŞ YAPAMIYORUM.M.BÜLENT KORUKLUOĞLU 0.532.7622250

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Bahsettiğiniz sorun ile ne yazık ki bende karşılaştım. Sgl durdurup yeniden başlattım olmadı, ana makineden lisans güncelleme yaptım gerekli dosya indi ama yine düzelmedi. 0.541 289 40 66 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, 3 gün önce firmalara bulutla imzalama e defter satın aldım. muvafakatları dün onayladım. şuan hiçbir defteri gönderemiyorum lisans hatası alıyorum. Lisans güncelle yaptığım halde düzelmiyor acil destek lütfen. 0536 637 13 30

    YanıtlaSil
  4. AYNI SORUNU YASIYORUM YARDIM ZİRVE LİSANS GUNCEL DEĞİL

    YanıtlaSil
  5. MÜŞAVİR PAKETİNİZİDEN LİSANS GÜNCELLE DEDİĞİNİZDE DÜZELMEDİYSE. ZİRVE DESTEKDEN LİSANS KODU VAR HEMEN BAĞLANIP ZİRVEDEKİ LİSANS İLE SİZİN LİSANSINIZI EŞLEŞTİRİYORLAR DÜZELİYOR.

    YanıtlaSil